slide show

inspiration till en skön sommardag



Har skaffat en ny kategori som heter inspiration där jag kommer lägga in lite inspirationscollage mm. det låter väl bra? säg ja.  bra!

Här kommer ett litet inspirationscollage från H&M.. dom har så sjukt fina grejer där nu alltså, vill ha allt! men tänk det här till en varm och skön sommardag.. åh vore perfa ju! eller vad tycker ni?
linn - foto & photoshop

Snygg blogg! :D

anna

Sjukt nice :) beställde faktiskt precis samma jeansshorts :) börjar längta efter sommaren nu :D

rebecca

sv; Jadå ;D

älskar ringen på bilden! :D

Alba

Sv; Tack så mkt :D

Gillar din header, fylld med fina bilder :) <3

Linnéa

mm den är dyr... -.-

Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Tack så mycket! :D

Linnéa

ja... -.- åh jag ÄLSKAR skorna på bilden! dräglar över dom!

Linnéa

dom är så grymt snygga! :D

sophia

Gud va jag längtar till sommaren då man kan gå runt lätt kläd och bar bent!

SVAR:hehe,visst är det! :)

Fredrika

snyggt!

SV: visst är dom :)



Emma

Tack! :D

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; okej :) jadå, jag har massa löften. t.ex träna, spara pengar och fokusera på skolan :)

matina

fint :D

Julia

sv ; jaa (: härligt collage (:



kram ♥

Eantonia

Jag vill ha sommar nuu!

sussi och erica

SOMMAR :D <3



var e ringen från ? :)

sussi och erica

såg nu ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: