slide show

hemmaaa nuuu

Har haft utvecklingssamtal idag så det är därför jag bloggar så sent.. medan jag väntade på att det skulle börja gick jag runt på stan, tyckte inte det var nån idé att åka hem mellan liksom.

men jag undrar bara, varför finns det en massa fint när man inte har pengar? jag har fortfarande julklappspengar kvar men det finns ju knappt nåt fint i butikerna? så är det alltid för mig, fattar inte haha! :p men jag fick med mig ett nagellack (4:e nagellacket på knappt 2 veckor.. höhö) en nagelfil och läppserum typ från makeupstore.

efter samtalet (som faktiskt gick riktigt bra, är jättenära MVG i 3 ämnen? wihooo) så käkade jag, mamma&pappa på donken, när jag kom hem ville inte internet samarbeta med mig.. fattar inte vad problemet är?! funkar ju aldrig nuförtiden.. hmm.

dag 3 i bloggutmaningen kommer imorn istället för nu ska jag SOVA! ♥



igår

janelle

asså ÅÅÅHHH va fina naglar du har! :D

några tips på hur man gör dom starka och långa snabbt?för mina är så svaga och går av lätt men ändå halv långa..

och sen undrar jag, har du något tips på hur man kan måla? :) har så dålig fantasi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: