slide show

gelénaglar

Vi har fixat gelénaglar i skolan idag.. sjukt kul! vi hann dock bara med 1 nagel men min pekfingernagel gick ju av ihelgen så nu har jag en lång nagel där igen så nu ser det bra ut!

jag har märkt att jag blivit hur nagelfixerad som helst nu haha, förut orkade jag inte ens måla naglarna och nu gör jag det hela tiden.. :D kan inte visa några bilder just nu eftersom mina naglar är nylackade och jag har redan kladdat 1 gång men jag fick iaf en genomskinlig nagel pga att dom vita tipparna inte fanns i min storlek.



har inte lösnaglar eller nåtsånt på bilden! tog bara nån random nagelbild på ett av mina favoritlack!

naliie

aa det var riktigt najs :)

maten är kanon :D

du kan kolla bilder på min blogg december 2008 :)

EMELIE - FOTO

sv; tack! väldigt fin blogg du hade! :D

kram

EMELIE - FOTO

sv; tack! väldigt fin blogg du hade! :D

kram

anna

sv: tack, detsamma :)

Eleonore

Kul att fixa naglarna igen, fin färg med :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Jättesnyggt nagellack :D

sara

svar: tack! :)

ladymuffin :)

tufft!

sv; ohja grymt snygga!

ha en bra kväll!

kram på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: