slide show

fångarna på fortet

Ikväll är det fångarna på fortet och idag är bloggarna med! såklart hejar jag på dom fast borde väl egentligen heja på de andra laget eftersom laget som jag hejar på alltid förlorar? så är det alltid haha.

Emma

Sv: tack så mycket! :)

B E C C A

SVAR: Tack sötnos!

S O F I A - F I I I A S S . B L O G G . S E

Sv: Hej! Den vita kostar 89 kr och den gråa kostar 129 kr. ;)

i s a b e l l

sv: tackdu ! :)

MADDES

tack tjejen. jag ska också se på fångarna på fortet om en stund. ska bli kul att se hur det går för bloggtjejerna!

Nathalie

vad tycker du om min nyårsklänning som jag sytt helt själv?:)

♪ MADDE || asian stamped :'D

jag kollar på det nu :D haha så kul.

svar: ja, åk till thailand om du inte har varit där, jättekul :D

Lydia

Svar: Tack! Läget? :D

maria {mode&fotografi}

Tackar! Tyckte inte de blev så himla bra för att de snöade så man kunde knappt ta bilder ;)

Desirée

Jag kollade också fortet, synd att bloggarna förlorade..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: