slide show

3:e januari

Hej bloggen! idag ska jag vara med romina, det blev aldrig av igår.. jag tror att hon ska sova här också så bloggen får nog lida lite idag men har iallafall tidsinställt ett inlägg.

imorgon måste vi dessutom upp tidigt; jag har tid till frisören kl 9 på morgonen, hoppas bara det går nån buss vid den tiden hehe. och nej, jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår men det får nog bli chokladbrunt, måste våga prova nåt nytt känner jag! hur mycket jag än gillar den hårfärgen jag har nu så är det dags för en förändring :)



en bild från nyårsafton som förövrigt var sjukt seg.. att jag aldrig ska få ha en bra nyårsafton? hade ju en perfekt plan men det blev inte så..
Isabelle

Hejsan!

Wow vilken fin blogg du har , du kan räkna med att jag kommer bli en av dina läsare , hihi :)



Just nu har jag fått en rabatt kod in till en sida där dom säljer smycken, där du får 15% på alla smycken, klicka dig in på min blogg och läs inlägget!

Där får du vidare information! Varför tveka? När du får rabatt på otroligt snygga smycken!

Är verkligen EVIGT tacksam om du använder den här rabatten, skulle vara jätte jätte roligt :)



Ha en super fin dag tjejen!

Kramar Missbelle.se

Matildaz

Hade också planerat en aweome nyårsafton men blev ju sådär :(

Rebecka

Tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: