slide show

110123

Godmorgon bloggen! jag har varit vaken i 1 timme redan, la mig tidigt igår för jag var sjukt trött.. sov ju hos sandra natten innan och vi la oss vid 4-5 nångång så ja.. men nu blir det snart träning, sen dusch, dra till mamma, fixa naglar och plugga! men vi hörs väl snart igen.. har tidsinställt ett shoppinginlägg iaf! =)



funderar på att måla naglarna guldiga men har beslutsångest som vanligt.. ;)

Emmie

sv: Vad roligt att du vill vara med :) Jag hör av mig så fort jag har valt ut en vinnare :)

Kajsa

jah visst är den :D

Towe [towe.webblogg.se]

SV: Tack! :D

bahar

sv: visst är han!:) fin blogg!

O L I V I A

Tack, jag hittade dom på weheartit.com! :D

Nicole

sv: åhh, tack så jätte mkt!=D

kram

jessica

jo men gör det :)

Bernhardina

sv: Tack så mycket! :D Fin blogg du har! ^^

emelie

aa men jag funderade att kanske min pärm inte kommer rymmas :/

fint nagellack! :o

Emmie

Sv: Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Se efter om det var Du som vann.. :) Annars har du en ny chans från klockan 14:30 :)

Micha

Åhh ja det var hur bra som hellst!:D

allt tillsammans gick på 150 kr med delad frakt på 3 st. Frakten kostar 50 kr från england hit till sverige!:) Jag dissar läppstiftet för det var skit tort, men rouget, eyelinern, nagelfilen och mineral ögonskuggan är hur bra som hellst!! Alla vi 3 ska beställa mera till våren och då ska jag beställa för minst 300 kr :) Allt kostade 18.30 kr styck förutom mineral grejerna som kostar 36.60 kr! Det e ju väldigt små för packninagr men fy sjutton vad bra det var!! Mina naglar blev super lena, fina och glänsiga av den fil/polerings saken och sminket satt från kl 19.00 till 04.30 och då var jag helt svettig efter en natt dans på krogen:)

Bästa sminket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: