slide show

110102

Och så har man vaknat upp på årets 2:a dag, det blev sent i natt med för att jag höll på med en ny header och så såg jag att klockan plötsligt var halv 1? kom i säng vid halv 2 och så kunde jag inte sova så jag låg och vred och vände på mig hela tiden men sen lyckades jag somna vid 3 kanske..

Idag ska jag vara med rominaaaaaaaa iallafall, det var ett tag sen! vi ska baka kladdkaka tror jag, det är fan sorgligt att vi gör det nästan varje gång vi är haha.. jaja nu ska jag skicka ett sms och fråga när vi ska träffas så kanske hinner blogga en gång till innan jag drar. men ni får ha en fin dag då! :D



mmmm, svårt att motstå.. hehe

cornelia

sv: ja visst hade de varit mycket roligare om dom vann? :)

marina

Shit va gott med kladdkaka :O

ZENAB

yummi !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: