slide show

summerinspiration



Slänger upp ett litet inspirationcollage för att jag inte har nåt annat att skriva om just nu.. åh längtar verkligen till sommaren så man kan gå runt i shorts och linne istället för fetaste vinterjackan och ändå frysa ihjäl.

toppen tycker jag är lite fulsnygg sådär, tycker den är snygg på långt håll men när man förstorar bilden så blir jag lite wtf.. men den kanske är snyggare IRL? ooooch varför har jag aldrig varit inne på JFR.se förut? har iförsig kollat lite där förut när jag gjorde ett annat collage men har aldrig liksom tittat så noga.. huuur fina smycken som helst har dom iaf, värt ett besök for sure! blir nog en liten beställning där i slutet av månaden..

anyways gillar ni mitt lilla collage? ♥
Cindy

riktigt fina saker! :O :D

så somrig! :D

amanda af berglund

svar: ja de tycker jag mä :D

Cindy

så vad haru gjort på alla hjärtans dag då? :D

lisa

Åh gilla gilla



glad alla (L) dag

Yohanna

Åh, vad massa snygga saker!

Synd att jag aldrig brukar hittat något när jag är i en h&m butik.. :/



Allt bra idag? :)

Laks

jag har också värsta vinterjackan å flera tjocktröjor under och ja fryser ändå alltid.. ere kallt ute, då fryser ja. Spelar ingen roll hur mycket man än tar på sig..

Frida

Jättefint! Gillar väskan!

Kram! :)

Elin!

Längtar så till sommaren!! Anmäl dig gärna till dagens blogg:)

Sofia

Fina kläder (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: