slide show

poppin bottles in the ice

Shiiiiit vad kallt det har varit idag! innan jag drog iväg till skolan imorse var det -23 grader.. ville bara lägga mig under det varma täcket istället för att gå ut, hehe. men det är väl bara att stå ut antar jag.. men när jag tagit studenten ska jag inte bo här under vintern kan jag säga, no way..

skoldagen var okej iallafall, lite seg bara.. vi snackade lite om praon (vill tillbaks dit..) och snackade om hår, snart ska vi börja med hårstyling, wihooo!





kavaj - h&m (ny)
linne - gina tricot
halsband - lindex
ringar - bikbok
johanna

jag vet jag kan döda för dom :( <3

Cindy

snygga naglar! :]]



sv:

tack! :)

Ida

Snyggt!

Tuija

Snygg outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: