slide show

perfect jeans



Av alla jeans jag har så är det bara 1 par jag använder! jeansleggings funkar (kärlek) men det är svårt att hitta de perfekta jeansen, antingen så är dom för små/stora i midjan eller vid benen.. alltid! är också ute efter ett par svarta enkla jeans och hittade de här på gina! hoppas bara dom sitter bra för dom är så sjukt snygga.. älskar dragkedjan =)

399:- gina tricot, hot or not?
Annie Bergström (fotoblogg)

taack, riktigt snygga är dom!! :)

nathalie

sv: tack så jätte mycket! :D

Caroline

ELF har både bra och dåliga produkter! Ett tips är att googla det du är nyfiken på och se vad andra har sagt, jag har själv en hel del åsikter om deras grejer i min blogg :-)



/Caroline

Helena

Jag älskar också jeansleggings. Vanliga jeans finns typ aldrig några som passar mig...

anna

så fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: