slide show

makeup&hair

Idag har vi hållt på med hårstyling och makeup. först så fönade vi fram volym, inte sådär jättekul men sminket var roligare! iförsig så gjorde vi bara basen (foundation, concealer) men vi fick tid över och fixade ögonskugga och sånt också! =)

nu ska jag skriva om big bang, åh vad kul det ska bli.. eller inte..

LIENE

sv: Ja, du måste smaka den chokladen:D

Nathalie

hur ser dina tisdags planer ut?:D

Leia ♥

Låter roligt! :D

Rebecca

sv: tack så otroligt mycket!

Rebecca

sv: ååh, tack så mkt!

M E R E I

- nice ju !

Emma

sv: tack! =)

FRIIDA

var med i dagens blogg :D

Jenny Halvardsson

Hej! Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll! :) Håll mitt intresse för bloggningen vid liv genom att läsa och kommentera. Tack på förhand! :)

moa

hejsan, har ett inlägg på min blogg om jag passar i mittbena hihi kanske lite weard men snällt om du svarar ! :)))

Maria

Fin blogg!

Kika in på våran blogg och delta i veckans blogg!

/Emma och Maria :D

josefine

gillar verkligen din header :-)

Jane

Det lät ju roligt :) jag skulle också vilja lära mig sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: