slide show

leo print





ignorera hjärtat, tack!



det guldiga är gjort med nagellacksborsten och det svarta med tandpetare. som vanligt har jag inga lösnaglar! :)
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jätte mycket! Vad roligt att höra :)

Emma

Sv: Ja, visst var det :)



Snygga naglar :)

julia

svar: jag med :D

Sophie

Tack :) vill till värmen nu!

NICOLE

Snyggt!!



Rösta gärna på mig i veckans blogg skulle bli grymt tacksam. Ha en fortsatt trevlig kväll!! Tack i förväg:)



( kunde inte länka, men om du kikar in på bloggen så hittar du)

A.

Svar: Ja, det tycker jag med. :D

Marre

Åh vilka härliga lack :)

johanna

samma här, så sjukt grym låt !

wow vad duktig du är med nagelack ! :)

elin | från blogg.se till spotlife

åh vad häftigt, annorlunda!

Vad duktig du är :)

Michelle

Åh vad fint med leoparden :D Försökt göra sånt men det blir inget bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: