slide show

ledig!

Yeeeeay jag är ledig idag! fast jag kommer nog ändå sitta och plugga mest.. ska börja med sminkprojektet som ska vara klart nästa vecka och jag vet inte ens vad jag ska skriva om? tänke först skriva om extrema catwalk sminkningar men det stog inte ett skit om det på internet så det gick ju inte så bra.. får komma på nåt!

skönt att ha sovmorgon den här veckan också! ska praoa hos en frisör ju och jag ska vara där 10. ärligt talat så är jag faktiskt nervös, på högstadiet tog man inte praoen så seriöst men nu är det helt tvärtom! men det ska väl gå bra hoppas ja..



för nån dag sen i skolan
Veronica Vanglin

Heej! Det är inte helt okomplicerat att flytta till usa men inget jättetrassel heller. Har du viljan så går allt :)

Elina [FOTO]

sv: Tusen tack! :)

Ha en bra dag :)

Lina

Alltid skönt o vara ledig (: !

Emma & Maria

fin blogg!



Nu kör vi frågestund på vår blogg! Har du en fråga? Då får du både svar och en länk :)

neli

tack sötis =)

du får ha en fortsatt bra dag tjejen =)

Nadja

sv: Tack tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: