slide show

fridaaaaay

Yeeey äntligen fredag igen! sista dagen på praktikplatsen idag, var ju på en frisörsalong och det var faktiskt rätt kul.. fick även med en liten present från en av dom som jobbade där, ett shampoo och nån inpackningsgrej.

men nu ska jag gå och göra iordning en kopp varm choklad, känner mig som en isglass typ.. har stått ute och väntat på tåget i ca en kvart, orka att så fort det kommer en snöflinga så är det kaos, ska dom aldrig lära sig att det snöar varje år eller? så tåget jag åkte dit och hem med var sammanlagt nästan 2 timmar försenat. bra där!





de här fick jag av henne idag, schysst!
Tea

SV: Tack så mycket hihi! :D

Laramore ^^

Sv; Inte så konstigt när de är så snygga! :D

♥ Angelina

Sv: Visst fick man riktigt fina grejer i goodiebagen! :) Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

ELIN

Tack så jätte mycket!:) Fina bilder du har i headern!:)

Elin:)

Det är så roligt att praktisera!:)

Sv; Tack!!

Linda

sv: jag vet, helt fantastiska kläder har de! :)

JohannaFoto

sv: Tack så mycket! Vad gör du då? (:

Linn

Det har ju vart typ snöstorm i tvådagar, så det har varit kaos.. på riktigt!:o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: