slide show

AMERICANO



Okej jag vet att typ halva sveriges befolkning har bloggat om dom här shortsen men jag kände mig tvungen att skriva om dom ändå för visst är dom balla? wanted, wanted, wanted! ska utan tvekan spana in dom på måndag!

299:- bikbok, hot or not?

Maja - fotogenique

sv: Tack så mycket!



Skitsnygg header, älskar :)

ellensjo

Hej! Skönt med helg. Några planer för helgen? :)

Kram

Daria

sv: tack, eller vad man nu ska säga xP



Åh de där shortsen är så sjukt snygga!

EMELIE - FOTO

sV; tack detsamma du :D

aööt bra?

I S A B E L L E

hahaha om jag får säga det själv så är dom veeerkligen inte min smak, WTF tänker jag bara hahah! :D men dom sitter säkert snyggt på dig!

ELLEN !

Haha ja vet alla lägger ut dom ! :)

dom kommer nog bli polulära ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: