slide show

zzzebra





(har grönt nagellack runt naglarna och lite överallt i know, målade ett annat mönster innan som blev fult)

Såhär ser naglarna ut som jag målade igårkväll, zebramönster som jag målat med orly's instant artist nail art lack, så det är inget klistermärke eller så om ni trodde det. whatcha think?
LIENE

Snyggt!

Antonija Ereiz

Tack så mkt. Jag gillar din blogg!

KAMPEN OM ATT ÖVERLEVA

Verkligen! :) Snygga naglar=)

Patricia

Tack! Söta naglar:)

sirap

SCHIIIIIIIIT vad snygga naglar :)

Ala - skönhetstips

Sjukt fina! Vad duktig du är :)

Emma

Tack, ja det är lite roligare att ha en vanliga sockerbitar :)

Blopparna - Emmy

sv: Åh tack så mycket!



Super snyggt, gud vad duktig du är! Var det inte super svårt och pilligt att göra mönstret?

julia e.

han är söt :)

hilda

sv: du är ju visst grym!? jag är fan stolt att jag inte målar utanför när jag målar naglarna svarta ( har alltid svarta naglar)

Agnes

Snygg design! :)

Emma Roodla - Fotograf

coolt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: