slide show

2011

Gjorde du något du aldrig har gjort förrut? - ja, massor. man gör väl nya saker hela tiden..

Höll du några av dina nyårslöften? - ja eller jag hade väl inte direkt de seriösaste nyårslöftena och de jag väl hade har jag följt lite halvt. men jag tycker inte riktigt att nyårslöften är min grej, vill jag ändra på nåt så gör jag det när jag vill.

Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - inte någon av mina vänner men min syster fick en bebis i somras! :) så sööt.

Dog någon som stod dig nära? -
ja..

Lämnade någon dig som stod dig nära? - ja, tänker inte gå in på några detaljer  

Vilka länder besökte du?
- grekland/rhodos, finland/kryssning till åland, spanien/teneriffa och nu när det här inlägget publiceras är jag i gran canaria! ;)
 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012? - ja, finns säkert nåt!

Vilket datum kommer du alltid att minnas? - finns många, speciellt från sommaren



Vad var din största framgång 2011? -
 nagelmålningarna, eller? haha..



Har du varit jättesjuk eller skadat dig?
- sjuk lite då och då men har faktiskt klarat mig från skador i år haha

Vad spenderade du mest pengar på? -
nagellack helt klart, hehe



Har du varit på begravning i år? - ja min allra första

Varit på bröllop? - nej.

Har du färgat ditt hår? - ja 2 gånger, mörkt båda gångerna



Har du tatuerat eller piercatdig detta året? - nej men jag vill tatuera mig! så fort jag kommer på vad jag vill göra så.. :)

Gjorde något dig riktigt glad? - ja mina vänner gör mig alltid glad!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? - pitbull - give me everything, den har ju spelats sönder typ överallt..

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? - gladare än 2010 iallafall

Blev du kär i år? -
nej

Favoritprogram på tv? - the hills, laguna beach (klassiker) och pretty little liars

Bästa boken du läst i år? - elsas värld



Största musikaliska upptäkten? - oj, svårt.. jag vet inte

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - japp

Hur skulle du förklara din stil detta år? - rätt casual, typ leggings, stickade tröjor, t-shirts med något tryck osv..



Vad fick dig att må bra? - mina vänner får mig alltid att må bra.

Vem saknade du? - alla som bor så långt ifrån mig som jag inte hinner träffa så ofta..  

De bästa människorna du träffade? - mina vänner?

Årets bästa? - att jag blivit beroende av att hålla på med naglar kanske? har verkligen hittat min grej!

Caroline

tack så mkt :)

kul lista :D



gott nytt år!

louise

Fina bilder! gott nytt år :)

linnea

gott nytt år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: