slide show

sunset







I julklapp fick jag bl.a en nail trainer (handen som ni ser på bilderna) som jag önskat mig! blev asglad för nu kan jag verkligen öva så mycket jag bara vill. igår fixade jag naglarna på henne (hon heter berit) och det fick bli en liten ö med en solnedgång. like it? :)
Anonym

Snygga!



Svar: Tack tack ;)

tova

javisst :D

aww tack :D

kram<3

Magda♥

sv; Tack & detsamma! ;)

Jennie

va kul! duktig du e :)

simone

SV: Ja verkligen, synd att priserna är lite höga.. :)

louise

sv; ja dom är coola, finns på gina tricot :)

the star

sv; Tack fina du, hela du är fin!♥

LIENE

Vad många fina nagellack du har!

Louise

va kul!

sv: ellerhur :-) Hoppas du får en bra dag, kraaam!

FOTO

grymt

alice

Vart har du köpt det gula nagellacket? Hur mkt kostade det? :)

julia

alice: det är köpt på attitude-mässan, vet inte vart de finns att köpa annars.. det kostade runt 25-30 spänn tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: