slide show

stripes





Målat på lite fler tippar idag, bästa tidsfördrivet ju.. ;) måste försöka komma på en nyårsdesign till mina egna naglar också, förslag?
M I N I I Z Z A

tack du;D

alexandra | fotoblogg

snygga!

sv; tack :)

Ell

Ooh vad snygga :D

Fanny

Jättefina! :)



sv: Blev jättenöjd när jag köpte den. Allt bra? :)

hanna ♡

förlåt om jag har varit lite off på både att blogga & svara på kommentarer. har spelat cup och inte haft tid, nu är cupen slut och jag är tillbaka som vanligt :D



har du haft det bra då? :)

Ebba

Fin blogg! haft en bra dag? kraaam :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

-Har inte provat den än!

Kellsi

Vad ska du göra på nyår? :)



Snygga naglar!

Erika

Vad ballt :)



sv: Visst är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: