slide show

SEE YA!

Nu är resväskan packad och i natt runt 2-tiden sticker vi till arlanda! kvart över 7 lyfter planet mot varmare breddgrader.. ska bli såå skönt att komma bort ett tag och bara sola, bada, shoppa och njuta av god mat osv.

det kommer komma upp lite tidsinställda inlägg här under tiden jag är borta och när jag är hemma igen kommer det komma upp massor med härliga bilder! ;)

gott nytt år!!



jenny

åh tack detsamma:D!

LIENE

Tack så jätte mycket:D

Malin

Ha de riktigt skoj nu vännen!

B Y I D A

sv; tack! :D

Agnes

SV: Haha, aa jag tyckte att den var roligast jag med.. :) Skönt att åka utomlands, allt bra med dig? :)

E

sv; Tack så mycket =) kram!

LIENE

Ha det så trevligt!

Olivia

Parfymerna lukatar jätte gott. :)

emma

jo det är sant, kommer spendera den med min familj :)

hoppas du får en bra kväll du med! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Men ååh vad härligt! hoppas du får ett bra nyår, kram!

Emilia

Tack så mycket :) Nej , ja köpte det på raglady:)

Emilia

ps... aahahah gud va kul när ja va där bodde ja på exat samma hotell:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: