slide show

NOTD - french





Inte världens finaste men jag börjar bli bättre på att måla fransk manikyr på andra, på mig själv brukar det gå rätt bra men jag ska öva massor på den här träningshanden så det blir flawless!

(notd = nails of the day)
sofi

jo det tycker jag med, men det är synd att jag redan har hål "där uppe" i örat så om jag ska kunna använda dom så måste jag ta ut det örhänget jag har har där redan:/ men annars är de bara bra och snyggt!:)

MICHAELA - FOTO

sv: tack :D

allt bra med dig?

Anonym

sv: ja jag tycker den har gjort skillnad och den var riktigt bra så den tycker jag är värd att köpa!kram

therese

Tack!

SannaNordkvist

- ja! :)

hanna ♡

tack så mycket! :D

Kelly

Sv: Jag älskar den oxå heh! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: