slide show

new york city inspired





Gjorde en design på naglarna i förrgår som tog totalt ca 2 timmar att göra.. halv 12 på natten var jag klar, haha. iallafall så blev jag inspirerad av lackat igen, hon är en av dom grymmaste på det här med naglar.. vill också bli så braaa!
[lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också, och lägger alltid upp mina outfits. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

Daniella

Svar: Jadu. Allt bra? :) Kram

Dragana

Väldigt snyggt, förstår att det tog så lång tid! Men att du orkade hålla på så länge?! :O

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. snygg lack!!:D

Monika

sv; Håller med! :D

Louise

tack för tipset :)



snygga naglar :)

♫♪ Sandra T

fint!

Erika

Riktigt balla naglar :)



sv: Vi såg "Real steel", bra film faktiskt :)

bella

rätt ;)

Beatrice Jakobsson

sv: tack tack :D!

johanna

sv; tack :)

sara

sv: åh vad kul! :D okej, vilket år går du? :)

This Is Olessia

woooooooooow

Jussa

jo jag blev nöjd hehe:) vad gör du ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: