slide show

new nails





Ett par naglar som jag målade igår, blev lite slarvigt och absolut inte det finaste jag gjort men iallafall gillar ni dom?
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa super kul :D

matilda

sv: okej :D

- skit så duktig du är, super snyggt! :D

Jouline♡

Tack så mycket :) Vad fina naglar!

kram!

Carro

Snyggt!!

Nilma

Rosa är ju inte min favoritfärg men ja, jag gillar det!

Ala - Skönhetstips

Jäättefina naglar, Me like ;)

Världens bästa Pillan!

sv: Ja visst är det :D snygga naglar!

Andjela

Tack fina du :D!

Allt bra?

Kram

hanna ♡

supersnyggt, asså sjuuuukt, hur gör du? :o

Miss Sunshine

Oh vad fina :D

anna

supersnyggt!

Sara

Jättesnyggt :)

Anni

sv: tack

jättefina naglar! Vad använder du för något för att göra prickar och linjer?

Lotta

Det ska bli jättekul :D

Lina S

Läckra!!

LIENE

Snygga naglar!

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

fint!



- haha, eller hur :)

Ilda - En Fotogalen Mamma!

Sv: Tack så mycket sötis ^^

Kram!

Kakan

SNYGAAAA



SV:

hoppas den är bra för mig också :)

thaipinnen

shit vad grym du är !!:O

vart bor du? lust att fixa mina kanske ?;) hahah

Gabbe

SKIT SNYGGT =D

undrar det samma som kommentaren över =)

vad använder du för material =D?

hilda

är det du som är grym på att måla naglar eller?



sv: tusen tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: