slide show

my wishlist



Nu har jag kommit på vad jag önskar mig så såhär ser min önskelista ut i år, jag har typ tjatat sönder mina föräldrar om att få en nail trainer hehe.. såg att dom har sänkt priset på den just nu också, perfekt ju! ;) så förhoppningsvis kan jag bli riktigt bra på det här med naglar snart!!

vad önskar ni er?
M*

Trevlig kväll ♥

elin

Sv: Tack!



Vad är en nail trainer för något? Har faktiskt aldrig hört talas om det? :)



Min önskelista består nästan bara av nagelsaker haha ;)



Kramar Elin

bemnet

Fin blogg tjejen! :)

MIRA

Härlig önskelista!

jag önskar mig saker till kameran, pengar, och massa mer!



KRAM!

Rafaela ♥

Förlåt för sent svar men såg inte kommentaren förrän nu.

SV: Jaa absolut!



Just nu har jag en grym tävling på min blogg där du kan vinna en "Tecka film" bok, är det inget som faller dig i smaken är det den perfekta julklappen.

Här: http://rafaelasfoton.blogg.se/2011/december/nu-har-du-chansen-att-vinna-en-grym-bok.html#comment

Gillar du inte såna härna kommentarer ber jag om ursäkt och önskar dig en fin dag ♥

Felicia

najsiga saker ju :D



SV: ja verkligen, mormor har gjort den!!! :D



pusss

Browneyedbitch

Sv: Tack så mycket ! :)

bella

nu kan du kika in och kolla om var den som gissade rätt först av alla! :D

sara

sv; Okej :D ha en fin dag!

linnea

kul att skriva en önskelista och hoppas du får något av det du önskade :) själv har man inte skrivit nån ;o för fick hjälp med att betala datorn jag köpte förra månaden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: