slide show

mitt nagelbord just nu

Sorry för dålig uppdatering men har gjort lite annat idag. snart kommer det iaf upp ett inlägg som ni önskat. så länge kan ni få se hur mitt nagelbord ser ut just nu, städade det lite nyss.. måste göra om det nu igen för att få plats med träningshanden kom jag på, känns som att jag behöver ett större bord, haha..
 




henny norberg

Jag. Är. Avis!!

sv: Gud vad duktig du är, jag önskar verkligen att jag var så bra!

Daniella

Jävla massa pengar som ligger på ditt bord.

0-500 kr kostar kanske varje nagellack.

amanda

sv: tack :D

aagnes

ja, det är den, fast lite lång, haha :p

Nadja

Vad har du i de gula lådorna? :)

Önskar jag hade plats för ett bra bord endast till nagelmålning. Nu har jag alla lacken i en skrivbordslåda och sitter och målar vid mitt skrivbord som är fullt med en massa andra saker. Riktigt osmidigt.

Sara

Shit vad många lack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: