slide show

mitt 2011 - del 2

April;



Beställde lite grejer från nelly, man kan säga att det var då jag blev riktigt intresserad av naglar och att det var då som allt började!



gjorde amerikanska flaggan på naglarna.. jättefint, hehe.....



utökade samlingen lite. älskar nagellacket från china glaze, den heter white cap ifall ni ville veta..



en vår-outfit



en till



såhär såg jag ut i april..näe inte riktigt men jag vet inte hur gammal jag var men visst är bilden lite söt ändå? hihi..



härlig färg



var...lite glad, hehe



en glass ute i det sköna vårvädret satt inte fel



köpte delar till mitt sminkbord på ikea, blev supernöjd! nu kanske man ska kalla det för nagellacksbord istället, har fullt med nagellack där nu, hihi.



invigde shortsen!



målade lite





fick ett fint armband (thomas sabo) av mamma och pappa. love it!



maj;



det blev vinter igen (??)



fin färg



det blev varmt igen så man kunde använda shorts



chillade ute i solen



outfit





fortsatte tydligen att vara glad, hehe.. men man blir så glad på sommaren juu..



något som jag också fortsatte med var att måla naglarna (ovanligt?!)



hade modevisning i skolan



fick en parfym som verkligen luktar sommar. love it!



bokade en resa med mami till gran canaria! snart åker viii.. längtar!



juni;



ännu mer nagelfix, hihi




hade samlat på mig en hel jävla biljett-automat typ, nåt som man bara måste dokumentera ja.



åkte till stockholm med klassen för att gå på nåt modemuseum och sen blev det lite shopping!





skolavslutning..







lite fler naglar som jag målade



outfit med favoritlinnet!



drog iväg nånstans



och gick på cityfestivalen med en vän :)



och åkte till örebro för att hälsa på syrran! to be continued....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: