slide show

mina julklappar

Lite efter men nu ska ni få se vad jag fick i julklapp. fick nästan allt som jag önskat mig + en utlandsresa, men jag visste redan innan att jag skulle få det.. natten mot lördag åker vi så jag kommer alltså fira nyår i värmen.

 



kan lyssna på hennes skiva om och om igen, den är så jäkla bra! bästa låtarna är helt klart where have you been, we found love, farewell, red lipstick och fool in love (de 2 sista är bonuslåtar och finns inte med på vanliga skivan)





tippar



luddfria pads





det som jag önskat mig mest! blev så glad!!





ska få välja ut något i gran canaria/arlanda sen också sa mamma, kanske blir en parfym eller nåt sånt :)

Matilda

sv: tack så hemskt mycket! vilka underbart fina naglar du gör :')

Ida

Nice stuff! Tycker det är kul att folk fortfarande får/köper skivor! Det är rikigt bra med musik på datorn och så men inget slår väl att ha cd-skivor ändå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: