slide show

mer tippar







Har målat på lite fler tippar ikväll. fågeln tog typ 3 år att göra och den blev väl inte så jättefin men jag trodde aldrig att jag ens skulle klara av att måla den så liiite nöjd är jag väl ändå. ;) vad tycker ni?
Tiffany

Wooow! Har du gjort dom där tipparna själv? :O Du är otroligt duktig! Jag blev fett imponerad! kolla in min blogg http://photobytiffany.blogg.se/

Kellsi

Sv: Taack! :)

Sara

Fina :)



Ja, det ligger ju i öknen, men på vintern här är det ganska kallt :) Mitt på dagen är det mellan 17-22 grader ungefär och då är det varmt så man kan gå utan jacka och bara i linne, men på morgonen och kvällarna är det ganska kyligt :) Men så fort solen är framme är det stekhett. Ökenlandskap blir ju ofta jättekalla på vintern :)

Camilla (Milliz)

God Jul & Gott Nytt År!

Anna

åh man tackar <3

Marika

Tack:) Allt bra?

Michelle♥

SV: Tack :)

Gabbe

du har verkligen talang =D



Jag ville bara säga att nu har jag lagt upp ett inlägg där jag skriver alla sketch priser ^^ Om man är sugen så är det bara att maila till [email protected] eller bara kika in och skriva en liten kommentar ^^

Du får ha en bra torsdag =) KRAMAR!

Jasmine, 12 år ♥

Guud, vilka fina naglar ! ♥

pessys

sv: :D Guuud, du är ju sjukt duktig!!

Jessica

Riktigt fina, du är duktig! Gillar verkligen de översta, men alla är fina! :)

LIENE

Tack<3

Sara

Tack fina du!

LIZ

Hejj.

Vilka finna tippar du har.

Du är jätte duktig tjejen.

Ja tänkte fråga dej vart man köper dem tipparna du har me skaft. Eller sätter du dit dem själv isf hur gör du?

Kan du svara detta som ett innlägg hade vart snällt.

Många varma kramar till dej då de blåser sem f*n här i Götet.

♫♪ Sandra T

duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: