slide show

julaftons-outfit?



Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig på julafton men jag funderar på att köra rätt casual istället för klänning. den röda jackan är typ to die for så jag kanske drar till gina imorgon och köper den, får se. jag tycker om att bära klänning men den här outfiten känns bara så typiskt mig.

har ni kommit på vad ni ska ha på er och vad isåfall?
Patricia♔

Jag har inte heller valt vad jag ska ha på mig på jul eller nyår:(

anna

snyggt :)



jag ska dock ha en röd klänning tror jag-.

Marika

Tack det hade jag ;:)

GOD JUL!

emilia

tack så mycket:) Älskaar byxornaa

Tanja

sv: Grymt! Tycker det är svårt att köpa till mamma och pappa faktiskt :o vad har du köpt till din mamma? :)



Snygg outfit!! ;)

danaaa'

var gör du dina collage? på polyvore eller?

▲sarajuuso▲

var hittade du byxorna?



kram och god jul! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: