slide show

jordens klantigaste

Hahaaha jag dör, jag är verkligen jordens klantigaste. nyss när jag var påväg hem från tåget så var det svinhalt och ja.. jag halkade såklart. den gjorde ooont men jag fortsatte gå som inget hade hänt.. tror inte att nån såg mig iallafall. fast jag vet inte om gårdagen var värre, hade nästan precis klivit ut ur tåget och börjar gå, halkar nästan, tar typ 2 steg, halkar nästan igen och så fortsatte det 5 gånger kanske.. hahah.

idag har jag fixat gelénaglar med glitter på en tjej som ska på bal, hon blev nöjd så jag ska väl också vara nöjd då antar jag. innan det hade vi också ett stort prov i naglar, det gick okej så jag tror att det är ett g iallafall, kaanske vg.





lite tippar jag har målat på de senaste dagarna. de är inspirerade av en sjukt duktig tjej, aldrig sett så snygga nagelmålningar förut tror jag! kommer tyvärr inte ihåg vad hennes blogg heter, nånting med copy the cats var det typ..
besma

sv: tack ::)

Byfw - Emelie & Tilde

Hahah dom var faktisktk inte så goda :(

emily

sv; tack ;) hihi

idaawe

ursnygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: