slide show

i know he’s not perfect in your eyes but somehow he’s flawless in mine



Om ni inte har lyssnat på den här låten så gör det! den är så sjukt jäkla bra och lyssna på texten med, massor med starka ord.

So I guess I'm a fool
I'm a fool in love
But I'm willing to stay here
And bask in the glory of his heart
I guess I'm a fool in love
But I'm willing to look so stupid
Till I've had enough

♥ ♥
Mli

Bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack fina du :D

ylva

Sv: Tack! :D

Marie Foto & H U N D hjärtar mig

Sv: Tack, fin din blogg var

fanny jönsson

sv; jag älskar dom jag med, jag gillar verkligen weheartit ! :)

Anonym

sv: visst gör dom :)

amanda

sv: tack så mycket :)

Ebba

Bra låt! :)



Sv- HAha, aa förstår det! :D

Har du en färg av varje ? :P

Cias Naglar

Aw, det kommer du bli! Du är ju redan grym!! :-D

Ronja [foto]

Sv; Kul att du tycker det! ;) Det får jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: