slide show

how to do



1. lacka hela nageln röd eller vilken färg ni nu vill ha.



2. gör ett svart streck och ett silvrigt.



3. måla rosetten. min blev ju inte direkt världens finaste menmen..



4. och så lite prickar på en sida, måla på ett laget top coat sen när det torkat och sen är det klart! =)
Michelle

SV: Visst är de! :)

Paulin

jätte fint!

•ANGELiCA;BARWiCH•

tack sötnos!:D

snygg nagel

Daniella

awesome.

Men finns bara dotting tool på panduro hobby i något särskillt ställe ?

Jag var på birsta city, och där hittade jag bara ett litet kit, och vill inte betala 120 kr för hela kitet när jag bara behöver dotting toolet. Sägs ju att dom finns för 20 kr där, men hittade liksom inget...

Nikki Rae

hur mar du?:D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad fint, perfekt till jul ju!

kattis

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: