slide show

gelénaglar med glitter





Gjorde ju gelénaglar med glitter igår iskolan på malin och såhär blev resultatet. inte världens bästa bilder direkt men man ser ju lite iallafall, like it? :)
emmi

coola naglar=)

haidisblog ▲

SV: bli medlem och sedan mejlar du dom! :D

Felicia

kul :)

och snyggt!



SV: jah gud ja, jag lärde mig en massa, klarade åk 8 som jag då började till hsöten utan att ens anstränga mig.. haha



puss

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- ja verkligen! :)

FannyFredrica - Fotografering och Julkalender

Sv: Tack så jätte mycket :)

Amelia ♥ [Foto & vardag]

Jo det är det! SÅÅÅ gott ! :)

CONVERSE

- Tack!

Fin blogg du har, blir verkligen inspirerad av alla nagel saker, älskar att fixa med mina naglar :)

MADDISENJ

Ser fint ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: