slide show

forest inspired





Såhär ser mina senaste naglar ut, inspirerade av lackat och som jag tycker är på nåt sätt inspirerade av skogen, hehe.. lacket från essie är mintgrön, inte turkost som det ser ut att vara.
Marika

Tack:) Allt bra?

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack! ja, haha någon gång kanske ;)



vad händer hos dig ikväll då? :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack så mkt! :)

felicia

eller hur (:

bella

Oj vad fint! Tror jag också har lacket om det är candy mint green eller nått sånt! Designen var väldig fin

Fanny

va fint:D

DAISY

Åh vad kul att du tycker det, tack så hemskt mycket! :)

Anonym

Fina! :D

Michelle MK

grymt fina naglar! :)

Michelle MK

grymt fina naglar! :)

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

härligt ju :)

Paulina ♥

jag vte ;)

Olivia

coola :D

M I N I I Z Z A

fy så snyggt!

Ebba

Vad duktig du är!



Sv; Jag också ;)

Carro

Så fint!



Haha rolig du är! :D

Angelina

sv: ja jag vet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: