slide show

black galaxy







Det här snygga nagellacket köpte jag igår, har velat ha den ett tag nu men när jag skulle köpa den så hittade jag den ingenstans men igår så haffade jag den på lindex så nu är den min! hoppas att den är lika snygg på naglarna också.
emma

sv; jaa visst gör det :D är helt galet jävla kär i dom där skorna asså, kan inte sluta tänka på dom haha :(

MADDISENJ

Åh vilket snyggt!

sirap

vsg

Malva

- Jag med! :D

LIENE

Jag tror att den är ännu finare på naglarna:D

Daniella

Oj så fint!

Kommer defenitivt köpa detta nästa gång när jag handlar!



Blev inspirerad av ditt inlägg om det turkosa nagellacket från ginatricot, så jag köpte det idag.

Phelicia

Det här lacket är SJUKT snyggt på! Verkligen helt jävla underbart! Har det själv! :)



sv: Tack :D

ida

köpte också mitt på lindex för ca 3 veckor sen, det är supersnyggt på!

Anonym

Var gärna med och tävla om en freebra, smycken och en produkt från Victoria's Secret.



http://patriciac.blogg.se/2011/december/vinn-en-freebra-lotion-eller-body-mist-fran.html

Patricia♔

Jättesnyggt lack verkligen. Blev du nöjd när du hade målat med det också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: