slide show

111212

Tröttast.se typ, haha känns som att jag alltid är lika trött, spelar ingen roll hur mycket jag sover. somnade på tåget men hela tågresan kändes lika lång och seg ändå. iallafall så ska jag sova hos en vän imorgon för att vi ska samlas tidigt pga luciatåg på onsdag så jag vill inte riktigt gå upp före 5 och se ut som en zombietärna.. hehe. så det blir nog ingen update imorgon, kanske tidsinställer nåt inlägg.

efter skolan köpte jag en ny foundation, vet inte hur länge jag haft min gamla men den räcker väldigt länge, kan visa vilken jag använder sen.


Ebba

Shit vad många nagelack! :D

Sara

Fin :)

fanny

söt bild:)



Haha massa nagelack:D

Michelle MK

oj vad mkt nagellack! najs najs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: