slide show

111206

Hej bloggen! slutade sent idag så jag är rätt död nu.. har iallafall haft en okej dag, fixade fransk manikyr (inte riktigt fransk för vi målade inget vitt men jag vet inte vad det kallas) med glitter på malin. ska ta en bild imorgon och visa er! det var iallafall kul och nu ska jag måla mina egna naglar, whoopie!

SagaLarsson♦

sv. fotar du mycket när du är utomlands haha? :D

Julia

sv: det är bra med mig också :)

MIRA

- Skojar du !? Hur sjutton kan man måla så galet fina naglar utan något mall... Helt makalös måste du vara... Helt skitgrym ! :o :D

jessica

sv' tack så mycket! :)

ines och kristin

- Ja, visst var dom! :)

Bexie

Jag ger alla mina läsare 30% rabatt på skor idag :-)

ida

Vilken fin blogg!

Och du värkar himmla bra på att måla naglarna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: