slide show

ZIPPERS



Hittade en snygg tröja på modekungen igen, älskar dragkedjorna! hade den inte varit så dyr hade den fått flytta in i min garderob.. och så har jag ju redan klickat hem en tröja från modekungen för snart 2 veckor sen men den har fortfarande inte kommit så jag undrar vart den har tagit vägen? hoppas den kommer snart!

499:- modekungen, hot or not? ♥
felicia

Fin blogg! :)

Följa varann via bloglovin?

Tryck på länken här : http://www.bloglovin.com/blog/2206548/feliciaphotos

så följer du mig , så säger du till så följer jag dig också ? :D

Amelia ♥

Tack så mycket! :)

all of me - photograaphs

tack! ;D

Filippa

svar: Ja, det var jättemysigt!

Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

Soffi

SV: Tackar! :)

Gossips

allt bra? :)

Kaji

sv: Tack :) Snygg blogg! Allt bra?

LIENE

sv: Jag med:)



Vilken sjukt snygg!

natalie

sv: tack! :)

och gud vad snygg tröja, skulle också gärna vilja ha den i min garderob..

Sara

Snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: