slide show

vinrött

Har fått en liten thing för vinrött och igårkväll fick jag för mig att jag vill ha ett par vinröda converse.. så jag funderar på att köpa det eller bara vanliga röda. imorgon ska jag iallafall ge mig ut på jakt efter en vinröd halsduk som man kan vira flera varv runt halsen! :) 

LIENE

Vinrött är snyggt!

Emelie den bästa (y)

Vill själv ha ett par låga röda converse :D

josefin

Sv: Visst är den de:)

f

snygga :)

Linn

ååå älskar den färgen på converse så sjukt snyggt!

Titta gärna in på min blogg och släng en kommentar! :D

Sara

läget? :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Köp vinröda, som jag har, haha! :D och jag vill också ha en vinröd halsduk, så säg till om du hittar någon, hehe. kram!

Olivia

Sv: ja, visst var det!! Är super nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: