slide show

till stan

Idag ska jag in till stan med pappa för att kolla på en mobil som jag vill ha.. får se om jag köper den eller inte men jag vill verkligen ha den, en samsung galaxy S är det. efter det ska jag träffa bästis och vi ska ha en nostalgikväll och kolla på en massa gamla filmer, wihoo! älskar att titta på sånt, väcker ju en massa minnen.. och det bästa är att jag och amanda har växt upp tillsammans (vi har känt varann i snart 11-12 år) så vi kan sitta och garva åt sånt som vi gjort när vi var mindre haha.

hörs väl ikväll då, (har tidsinställt ett inlägg också) ha en fin dag!



på båten för några dagar sen

Lovisa♥

sv: jag håller med. :)

Linnea

sv: tack så mycke ! :)

Caroline

jag slutade med 10 juni, fattar nt vrf vi börjar så tidigt då -.-



söt bild:)

elina

Svar/ Ja, riktigt fin är den :o Har du den med?

Sara

Hoppas det blir en ny mobil då :)

elina

Svar/ Du kan ju mäta dig runt bysten, jag är lite under 80, så jag tog 36/38 och den passade perfekt. :)

Lotta

Sv: Tack så mycket, är allt bra med dig idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: