slide show

the color just strikes me

Fixade nyss nya naglar igen! har fått en thing för fransk manikyr tror jag, men det är ju så snyggt! :)

ska visa bilder på mina riktiga naglar sen, många av er frågar ju om det är mina riktiga naglar på bilderna så tänkte att jag skulle bevisa det sen.





Sophie'

sjukt snygga naglar!

- visst är det :D

dilan

http://ddiillaann.blogg.se/2011/august/vinnarna-pa-gissa-kandisen.html#comment



Vinnarna på GISSA KÄNDISEN är uppe!

Michelle

SV: Tack så mycket, fina naglar! :)

Yohanna ♡

Söta naglar :)



SV: Ja visst är han ^^,

Sophie'

- så lite så :D

dilan

http://ddiillaann.blogg.se/2011/august/vinnarna-pa-gissa-kandisen.html#comment



Vinnarna på GISSA KÄNDISEN är uppe!



Malin

Sv: Jag tycker också de är

riktigt fint i Grekland . :)

Allt bra med dej? :)

smiilinggiirls.blogg.se erica ♥

svar: hihu, tackar! Det är faktiskt mysigt jo! :)

a :*

sv: kanske köper den i rosa haha :D

Elin

sv; eller hur! :D

snygga naglar! vad duktig du är :)

daniela

sv: tack! häftiga naglar :D

Alexics

Åh vad snygga!

Jenny

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: