slide show

nymålade

Målade mina naglar nyss, igen.. haha jag är hopplös. men jag älskar att variera och att måla naglarna, så kul ju! men jag vet inte vad som hänt med mig, för typ en månad sen kunde jag göra hyffsat snygga mönster och det blev helt okej ibland men nu går det inte längre! spelar ingen roll hur många gånger jag försöker det blir aldrig bra haha.. skumt det där.

och alla ni som också är ett nagelfreak ni måste prova seche vites topcoat, den är guldvärd! torkar på bara några minuter och lämnar en jämn, fin och glansig yta!





amanda johansson

coolt! :D



sv: tack så mycket! :)

sandyle

Visst är det bra?:D



Grymt snyggt du gör dina naglar!

Blerina MUQA

planer inför idag? :)

TIDSTJUVEN

Det blev ju riktigt snyggt! :) Jag är också nagelfreak och lackar naglarna minst fyra gånger i veckan. xD Har alldeles för många nagellack...



sv: Visst är den! :D

SveaJ

sv: Haha äh, man ska ju ta de man tycker är gott på! ;D

LIENE

sv: Så kul du tycker det:D

magda

SV: Åhh då kanske man ska testa gör någo sådant skoj någongång :)

Malin - Foto och musik

oh vad fint!:)

♫♪ Sandra T

fint! :)

Mallaas

tacktack :) super coola naglar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: