slide show

new nails

Fixade mina naglar igår inför kryssningen, gjorde fransk manikyr igen! som vanligt gör jag det med vanligt nagellack, funderar på att köpa gelé, uv-lampa och allt sånt som behövs för att göra en riktig fransk manikyr men får se när/om jag gör det! :)

blev inte lika nöjd den här gången som jag blev sist jag gjorde fransk manikyr men de här får duga i nån dag iallafall!







använder fortfarande inga mallar och det är mina riktiga naglar!
Anna

Tackar <3

Emma

var tvungen att googla vad Konad var för något, har inte testat de men de såg ju häftigt ute med med :)



Jag är väldigt nöjd med mina polarn och pyret naglar ;)



ha så kul på kryssningen!

Jossan

snyggt! Händer ikväll då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: