slide show

my day

Har egentligen inget speciellt att berätta om dagen men ska försöka få fram nåt intressant iallafall.. på morgonen hade vi då värderingsövningar, man skulle alltså ta ställning till påståenden och sånt där. efter lunchen såg vi filmen cast away, handlar om en man som jobbar för fedex och levererar paket från typ hela världen och sen störtar hans plan (ja nu känner jag mig ju väldigt lugn inför min kommande flygresa....flygrädd ni vet) och mannen överlever och hamnar då på en ö, mer orkar jag inte berätta haha. den var rätt bra men lite seg ibland..

nu ska jag slänga ihop ett cv som ska vara klart imorgon, det är till praoplatserna som vi ska praoa hos en dag varje vecka, hoppas jag får vara på harmoniq! =)



igår

L I N A S A N D S T R Ö M -

Tack så mycket goding! :) allt bra med dig annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: