slide show

halsduk från gina tricot, 99:-

Köpte en mysig (vinröd!) halsduk från gina idag. nu längtar jag faktiskt tills det blir lite kallare, haha. kommer bli så snyggt till skinnjackan och vinröda converse som förhoppningsvis ska inhandlas på fredag! :)







Alexics

re: Den rosa uv lampan är från eBay, inget jag rekommenderar om man inte vet vad man gör, annars go for it!

M I N I I Z Z A

eller hur:)

Alexics

re: Jaha men dåsa, trodde nämnligen inte att du gick i gymnasiet :)

Dreamsandthoughts ☆

ja de är de :D

Dreamsandthoughts ☆

varför inte???:o

Nathalie Nyrén

Ja precis! :(

f

dagens blogg är nu avslutad, kika in och kolla om det blev du :)

dreamsandthoughts

ska jag lägga ut hur jag brukar göra? :D

dreamsandthoughts

visst! kan göra de lite senare ;D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Funderar på att köpa den där! :) kram!

caiza

mysig halsduk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: