slide show

grafitti





Blev inte så nöjd med naglarna jag visade upp igår så jag målade om dom.. igen, haha. tycker det blev rätt ballt med grafitti tippar!

det kommer bli rätt mycket naglar här i bloggen nu, det är ju ett av mina största intressen och så ska jag ju börja fixa med gelé osv snart men hoppas ni tycker det är kul att läsa om! =)
Helena

Svar: Tack så mycket :)

josefine

sv: tack :)

sofia

Tack :)

Emma

Oh gud... jag har alla färger jag har sett i affärena på naglack, men jag kan inte måla naglar:o♥ ingen annan jag känner heller... haha men du värkar ju vara rätt bra!

Sandra

vad snyggt!



ja det var det verkligen.

Anonym

svar hihi, tack följa varann via bloglovin?

Evelina Lindström

Tack :)

Elena

Fint!

MyzaaN

okejs :D va snyggt det blev :D

glöm inte spana in min tävling där 10 st vinner vars en face cleanser från Stockholmsgruppen

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: ja verkligen!

tack :D

johanna

ja de äre verkligen:D

MADDES

Riktigt snygga naglar

Ellen - bilder och vardag

sv: Ja jättesnyggt, men skit svårt att bygga! ;)

TIDSTJUVEN

Så häftigt med graffititippar! :D Jag har aldrig tänkt på att man kan göra på det sättet också. Måste testa. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: