slide show

gårdagens mini-shopping



Caisa

En fråga, hur många nagellack har du :P man skymmtar en helt del på den sista bilden!

Danti

sv; mm :) allt bra?

Häftigt block :D Vart kan man köpa det? O jävlar många nagellack i bakgrunden haha..



sv: Tackar!

Elaine

Jag har också den där ansiktsserien från nivea :)

Ida

Hej! Såg att du hade kommenterat på min blogg angående Kenza 3 jackan. De är normala i storlekarna. Om du är en 36:a så sitter 36:an jättebra osv. Men om man vill ha den riktigt tajt (som kan va skitnyggt med skinnjacka) så bör man ta en storlek mindre. Jag fick utan problem på mig 34 också, men jag vill kunna ha en lite tjockare tröja under om det skulle behövas. Hoppas du blev lite klokare av mina råd :) Lycka till! Kram Ida

julia fälling

Älskar nagellack!

Sv; Ja det var grymt kul faktiskt :D

Anonym

wooow va många nagellack du har, you are living a teenage dream!

Emina

Sv: Oja! Han levererar alltid :D

Lovisa

sv;aa det är super härligt! :D

Rebecca

najs :)

Elaine

sv: jag tycker att serien öär ganska bra ja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: