slide show

FRENCH

Kul att jag bara har bloggat om naglar idag, hehe.. men det blir ju lätt så när det är ett av mina största intressen. här kommer lite bilder på naglarna jag fixade idag!

kan även passa på att säga att det är jag själv som målar naglarna som visas upp här i bloggen! många undrar över det men nu vet ni. om det nångång skulle vara nån annan som målat så berättar jag ju såklart det.







vänsterhanden.. börjar bli bra på att måla naglarna på 'the wrong hand' nu, wiiiee!

amanda

snygga de blev :)

A.

Svar: Tacktack. :)

Michelle MK

riktigt snyggt med fransk manikyr! :)

amanda

Ja jag tyckte om dem jätte mycket också! :) ska bli roligt att testa dem när det kommer! :)

Sara

Snygga! :)

Anonym

sv: Jaa = )

Patricia

Tack så mycket!



Hur gör man för att få "glitter" så som du har på din headerbild?

Matilda

Tack :)

M*

Have a nice day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: