slide show

back to reality om 1 vecka

Idag är det bara 1 vecka kvar till skolan börjar, 1 vecka kvar till verkligheten. det känns konstigt, typ som att vi haft lov i nån vecka bara.. sommaren har gått så fort och vi har fått alldeles för dåligt väder, som vanligt haha. tur att jag har varit utomlands, annars hade jag väl varit vit som spöket laban.

fast det ska ändå bli skönt att börja skolan igen, träffa alla och få göra det jag älskar - fixa naglar!



min skola, realgymnasiet. börjar 2:an och går på stylistlinjen ifall nån undrade!
Lollo



titta gärna in på min blogg http://iiblandundrarman.blogg.se :)

Nadja

re: Tack så mycket! :)

Nadja

re: Ja, det var det visst ;) Man har nog lite för många lack om man inte ens känner igen vilka man har ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: