slide show

andra skoldagen

Alltså det är ju omänskligt att vara uppe den här tiden.. skulle göra vad som helst för att få sova några timmar till, haha.. kommer ta ett tag att vänja sig vid det här.

börjar iallafall halv 9 idag (gör det alla dagar utom måndagar, är sååå glad över att jag inte läser matte längre, hade jag valt matte B hade jag inte fått sovmorgon nämligen, hehe) och vi börjar med projekt-nånting.. kommer inte ens ihåg vad det heter så jag har alltså ingen aning om vad det är, haha.

slutar sent (halv 5, kommer dö!) idag så bloggar mer ikväll eller så! puss&kram



pic från förut.. tänk om man kunde gå i shorts och linne nu? saknar redan sommaren, haha..
elina

SV: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

diinjennifer

sv:tacktak :)

Foto & livet som nybliven mor

sv: Tack =)

MADDES

frakten såg ut att gå på 40kr

tessan

Tack tack :D

allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: